Välkommen till min blogg! Här skriver jag om min vardag. En värld av bilder, fotografier, konst, betong, kultur, natur, resor, hästar och en hel massa bokstäver!



onsdag 22 juni 2011

Bloggen lever sitt eget liv......

Det är dåligt med uppdateringar här. Det beror dels på en semestervecka, dels på att jag jobbat mer än heltid denna vecka men också på att den här bloggen och jag är ur fas med varandra.
Inlägg som jag postar försvinner ut i cyberrymden.....det går inte att kommentera på vissa bloggar. Inloggningsfunktionen har hakat upp sig så atr jag inte kan logga in/ eller ut.
Bilder går inte att ladda ner osv. och så här har det hållit på i över en månad nu. Det gör att man tappar lusten....
Förra veckan var det fullt upp med förberedelser inför konstvandringen i Hågelbyparken. Det var över 150 besökare första dagen och sedan har det rullat på trots att vädret har varit blandat.
Tavlorna har sålt så pass bra att vi går runt......det är ju kul. Inte minst för våra duktiga konstnärer.
Den här veckan känner jag mig lite dagen efter.....så det blir inte så mycket mer gjort än att jobba, rida och vila. Igår försökte jag mig på ett träningspass.....
Det gick på halvfart kan jag säga.......jag orkade bara med löpbandet och stepmaskinen sedan var jag slut.


Nu ser jag fram emot min "riktiga" semester.

7 kommentarer:

Lysande ögonblick! sa...

åh, det gör jag också. Min sista arbetsdag imorgon. Håller med om att bloggarna strular. Jag är inte heller i synk. Inte alls faktiskt.

Men det kanske inte gör något. Ibland kan distans från bloggen vara nyttigt också. :)

KRAM och glad midsommar!

Åsa! sa...

Men att orka löpband och stepmaskin duger väl bra? Önskar dig en fin midsommar!

Yvonne :-) sa...

Vi samlades innan Z-överföringen ett gäng.Vi hade lunch tillsammans och hade gjort smörgåstårtor.Jag såg också filmen ,men har glömt vissa delar av den.♥ Kram!

Monica sa...

Tjingeling Ninja, hi, hi.....ja nu kom du "fram" till mig. Jag har haft full koll på dig ska du veta....Njupeskär, har aldrig varit där! Trodde nästan att ni skulle "högre" upp...
Men oj såååå vackert det var där.
Undrar "stilla" om det inte är Ninja själv som sitter i båten.....UNDERBAR bild!
Hoppas att du snart får din riktiga semester!
Var rädd om Dig och varm kram från mig.

Fenixmonas sa...

Här går det mest i jobb så det blir mest morgonblogg...Glad så länge det inte strular för då hade jag inte hunnit med att blogga...regnfronterna löser av varann här och lär så göra ett bra tag...men jag tror fortfarande på att det kan bli ett par fina veckor till! Frågan är när...Kramiz

MICKAN sa...

Men man ska väl kunna få blogga som man vill. All tid ska ju inte gå åt för den. Några dagar kvar på min första semester, på söndag börjar jag igen. Och vad roligt att det går runt med tavelförsäljandet! Ha en bra helg om vi inte hörs innan dess :)

Vicke sa...

ha en fortsatt trevlig helg nu