Välkommen till min blogg! Här skriver jag om min vardag. En värld av bilder, fotografier, konst, betong, kultur, natur, resor, hästar och en hel massa bokstäver!



onsdag 30 december 2009

Bildspel på bloggen!!!

Nu har jag gjort ett bildspel om Skärgården! Ni hittar det om ni scrollar er längst ner på den här sidan. Jag hittade en bra sida på nätet där man enkelt kan göra roliga bildspel till sin blogg. Det är gratis så länge du håller dig inom ett visst antal bilder och kvalité. När ni tittat klart på bildspelet kommer det upp en liten ruta där det står "Make your own" den länkar till sajten om ni klickar där. Sedan är det bara att sätta igång! Mycket nöje!

12 kommentarer:

syren sa...

Vilket undebart bildspel!

rotan sa...

sv; ett 24 timmars pass. Har verkligen ingen lust med det just nu.
KL 17-17, men får sova på natten iaf.

shibby sa...

det där får jag allt ta och testa sen ;D

Anonym sa...

Det är bara att börja spara.Kram!Yvonne

lassika sa...

Vad vackert
Kram

NatureFootstep sa...

kul med ditt bildspel. Det jag har är bilderna på bloggen. De hamnar ju på picasaweb och man kan visa dom som bildspel på bloggen.

Fenixmona sa...

Godkväll vännen! SKa kika där...Så du lämnar oss också...Kramiz!

annsan_s sa...

Men precis! När jag klickade på ditt namn i mina kommentarer kom denna sida opp, samma sak hände i går.
http://nordtellus.blogspot.se/

Kram

annsan_s sa...

Jag har länkat till dig i min meny så därför kan jag komma in. Men det var inte rätt när jag klickade på din webbadress. Jag kom till
olika sexlänkar, samma sak i går! Jag kommer bara in till dig när jag går in på ditt namn som jag har länkat i min meny! Kram

annsan_s sa...

Märkligt! Du har ju blogspot.com
men på den andra står det blogspot.se
så nu var det sexlänkar igen!

gråvarg sa...

Snyggt bildspel! :)

veiken sa...

Vad fint du har det härinne. Gott Nytt År!