Välkommen till min blogg! Här skriver jag om min vardag. En värld av bilder, fotografier, konst, betong, kultur, natur, resor, hästar och en hel massa bokstäver!



tisdag 29 december 2009

En varm sommarkväll...

Misterhults skärgård i augusti 09......en kväll att minnas! Vi tältade på en ö i yttersta havsbandet, det behövs inte många sådana dagar för att man ska tycka att sommaren är alldeles fantastisk!
Jag håller på att överföra bilder till bloggalbumet och fastnade för den här....det är lätt att bli lite nostalgisk.

17 kommentarer:

lassika sa...

Då ska vi se om det går
Kram

Igelpiga sa...

Ja det är nog sant som du säger att mallarna är anpassade efter nya skärmar och här sitter jag med en gammal fyrant och "gnäller" haha :P

Igelpiga sa...

fyrkant skulle det vara.. men då blir det nog bara skumt om du ändrar mallen.. Säg till ifall men då måste jag veta vad din mall heter för att kunna kolla koder (olika på alla)

Yvonne sa...

jag vet inte hur det fungerar .
Men själv tycker jag det är svårare att lämna kommentarer här.man måste fylla i sitt namn och bloggadress varje gång.Kram!

rotan sa...

det funkar!

Anonym sa...

Ja då blir det dubbelt kaos?
Ska se om jag gör rätt nu!Yvonne

shibby sa...

sv; du får gärna komma hit och städa oxå ;)

annsan_s sa...

Jajjemen. Det häller jag med om!

Kram

annsan_s sa...

Jajjemen, de måste man bara ha!

Kramen

shibby sa...

sv; haha ja bara att komma, jag har inte ens börjat ännu så ;P

rotan sa...

sv: nä "bara" mensvärk. Ska lägga mej med värme nu och en god bok

Anonym sa...

Vet inte hur man gör blogglovin.Yvonne :-(

NatureFootstep sa...

om 3 månader är det kanske dags igen. :)

jag kommer till din profilsida. Där finns båda bloggarna att välja på.
http://www.blogger.com/profile/01271771144849233788

shibby sa...

fick städa själv ;'( ;P

förresten när du kommenterar hos mig och jag trycker på din länk kommer denna någon annan adress upp med din adress i slutet, typ publishme.seblabla bla nordtellus.blogspot.com ;/

shibby sa...

sv; hehe inte bra ju ;P

Alltså det är när du kommenterar ;P men jag hittar ändå, och ja länkar är ju nåt jag skullat fixa länge, så nu kommer faktiskt din upp och tack för påminnelsen ;P

Anonym sa...

Ok ska försöka !
Yvonne

Anonym sa...

Tingeling tjejen
Nu är jag här igen. Verkligen skoj du bytt bloggportal. Jag har väl me planer på nytt
kram så länge

Kaffehörnan