Välkommen till min blogg! Här skriver jag om min vardag. En värld av bilder, fotografier, konst, betong, kultur, natur, resor, hästar och en hel massa bokstäver!



torsdag 31 december 2009

Vinterbistert!

Det är kallt och fantastiskt vackert! Vi har haft dimmor här vid kusten, men nu ska jag en bit inåt land och hoppas att få se lite sol. Jag tar en liten paus nu över helgen och önskar er alla en underbart skööön ledighet!
Ta hand om varandra! Tycker ni vintervädret är för bistert så kan ni "värma" upp er med mitt sommarbildspel längst ner på bloggen!

7 kommentarer:

annsan_s sa...

Tack vännen. Önskar dig desamma! Kram

lassika sa...

Jag gillar vintern
Kram och gott nytt år på dig

ansepanse sa...

önskar dig detsamma, vi hörs igen
kramar

Anonym sa...

Ja vi njuter för fullt här.Får se hur hundarna klarar alla smällarna i kväll/natt..Kram!Yvonne

Vicke sa...

Ska du ha den här bloggen istället för metro nu? Jag hoppas att du får en fin start på det nya året nu.

shibby sa...

gott nytt år, Hoppas du hade en toppen dag igår :)

Veiken sa...

Vilken häftig bild. Jag gjorde ett bildspel på försök och det blev toppenbra. Tack för tipset!