Välkommen till min blogg! Här skriver jag om min vardag. En värld av bilder, fotografier, konst, betong, kultur, natur, resor, hästar och en hel massa bokstäver!



fredag 23 september 2011

Återbesök i Venedig?

Jag gjorde återbesök hos Tudor idag. Jag behövde lämna nya prover för att se om borrelian gett med sig. Men jag måste erkänna att så här pigg har jag inte varit på mycket, mycket länge......
Det var nog inte bara borrelian som fick ge med sig. Kanske har man gått och dragits med både det ena och andra utan att veta om det?
Men det är inte mycket som överlever två penicillinkurer på raken. Så nu är det fart på "tanten" igen!
Man får bara hoppas att man inte drar på sig något efteråt........det gäller att njuta av piggheten så länge den består!
När man besöker Tudor så får man en dos Venedig också! Det kanske hjälper det med?
Ifall det skulle hjälpa så bjuder jag också på en dos......





3 kommentarer:

Monica sa...

Tack tack för underbara bilder, skänker frid i
en stressad själ. Tog även en titt på filmerna....Bocelli....wow.
Trevlig helg Ninja önskar en stoooor beundrare av din härliga Blogg.
Kram från mig.

Yvonne :-) sa...

Fina bilder!Ja det är krångligt med intyg.Men jag gav mej inte Ringde dom idag och allt är ordnat.. Nattikram!

Fenixmonas sa...

Så härligt att du känner dig så pigg o bra nu!! Riktigt skoj att höra...Ja, vem vet vad man bär på i kroppen...Jättefina längtansbilder!!
Tyvärr kan jag inte resa alls denna höst, chefen sa nej till ledigheten. personalsituationen kräver MIG...faran är ju bara tyväär att frånvaron, om det vill sig riktigt illa, blir avsevärt längre än de två veckor jag hade behövt. Kramiz