Välkommen till min blogg! Här skriver jag om min vardag. En värld av bilder, fotografier, konst, betong, kultur, natur, resor, hästar och en hel massa bokstäver!



söndag 6 november 2011

Idag ska jag dela en stund med någon.......

Idag ska jag dela en stund av livet med andra, t.o.m. några som jag inte har träffat förut. Att ge av sin tid och visa intresse för andra är ett sätt att göra samhället till en trevligare plats att vistas i.
Kvinnorna på bilden ser ut att föra ett intressant samtal på en av Roms parkbänkar.

18 kommentarer:

Majken sa...

nya bekantskaper... ja det behöver verkligen inte vara fel :-)

Hoppas du får en kanontrevlig dag :-)
Kram

Yvonne :-) sa...

Jag delade en stund med andra i onsdags och fredags! :-)Du.... mina "töser " klarar allt! ;-) Denna gången asade de inte in musen.Och jag hoppas att när de har tagit tigern att de lägger den där ute! Hadè kram!

Marina sa...

Det tror jag är en mycket bra och uppskattad idé!

Gardenhouse sa...

Ja vad bra nu går det att kommentera, det gick inte i morse...
Vilken härlig bild! Din dag har nog varit lika fin, kul med nya och gamla möten.
Ja visst ska man ge av sin tid, då får man mångfald tillbaka :)
Egon finns det för många av och till den skaran vill jag inte höra!
Ha en fin kväll,
Kram Sussi

Livet och vardagen sa...

ha en fin dag med dina nya bekantskaper.

Yvonne Johansson sa...

Hoppas du får det trevligt och att du får nya vänner kanske för resten av livet. Obs! Det blir fisk hela veckan :) Med lite timjan, svartpeppar å salt på. Ha det gott :)

ansepanse sa...

vad fint det låter, hoppas att det gick bra
kramar

MARIA I KOS sa...

Så kloka ord . Hoppas du fick en trevlig stund.
Fin bild.
Kram ♥

Monica sa...

Hoppas din dag blev lyckad! Kram

Ninni sa...

Så kloka ord! Hoppas ni alla fick en fin dag.
Må så gott!
Ninni

rumptott sa...

höll t på o säga detsamma men de går ju inte nu.. men hoppas du haft en trevligt helg istället.. =D

Maria sa...

Hoppas di helg varit bra på alla sätt o vis. Jätte fina bilder du har satt ut.
Önskar dig en go start på veckan/kram

carina sa...

Hoppas ni gick en kanondag :)
Kramen

Fnulan sa...

Oj vad det låter spännande!!! Berätta mer sen!!

Elle sa...

Alltid spännande att möta nya bekantskaper. Själv tillbringade jag dagen med att hålla liv i gamla bekantskaper. Var trevligt det med.
Fina bilder, fin blogg - säkert är du en fin tjej också! :)
Ha en bra vecka!

Chiquita sa...

Låter spännande med nya bekantskaper. Hur gick det? Jag anar att det var väldigt berikande.
Sv: Man tager vad man haver... ;-)

Karpstryparn sa...

Vad mysigt.

Svar: Ja, men PK-etablissemanget hatar sådana dagar.
SD är dock inte PK.

Nett sa...

Sådana stunder är underbara. Hoppas att det blev en givande sådan :)